Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 22.10.2019 alkaen

Verkkokauppa

Kylttipiste Oy (y-tunnus 2971726-7) myy ja valmistaa tilauksesta tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Kylttipiste Oy (y-tunnus 2971726-7)
Puhelin: 044 766 2599, arkisin klo 8-16
Sähköposti: info@kylttipiste.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Maksutavat

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Voit maksaa tilauksesi Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Electron- ja MasterCard- korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voit maksaa verkko-ostoksesi tilisiirtona tililtä tai korttimaksuna kortilta hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Lasku ja osamaksu (Collector ja Mash)

Lasku- ja osamaksupalveluita tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector
Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]
Collector-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

Mash

Lue lisää: Mash.com


Lasku, yritysasiakkaat

Suomessa toimivat yritykset voivat tilata tuotteita verkkokaupasta myös laskulla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Kylttipiste Oy -verkkokauppa käyttää omissa toimituksissaan Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin palveluita. Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Valittavanasi ovat seuraavat toimitustavat:

Posti

Postipaketti: Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan. Postiautomaattitilauksissa sinulle lähetetään tekstiviestillä lokerokoodi kun paketti on noudettavissa.
Kotipaketti: Posti ilmoittaa vastaanottajalle saapuvasta paketista puhelimitse ja sopii kanssasi toimitusajankohdan.

Matkahuolto

Noutopiste / automaatti: Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan. Jos paketin noutaja on muu kuin osoitekorttiin merkitty vastaanottaja, täytyy paketin noutajalla olla mukana henkilötodistuksensa lisäksi valtakirja.

DB Schenker

Noutopistepaketti: DB Schenker kuljettaa tilauksesi haluamaasi noutopisteeseen.

Nouto

Voit myös noutaa tuotteesi toimistolta. Nouto on mahdollista arkisin klo 8-16. Paikallaolon varmistamiseksi noudosta on hyvä sopia etukäteen puhelimitse soittamalla numeroon 044 766 2595.

Toimitusaika

Toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 4-6 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotetietojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Kun asiakas ostaa tuotteita verkkosivustolta, hänellä on sovellettavan kuluttajalainsäädännön mukainen 14 päivän peruutusaika. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa mikä tahansa ostos ilmoittamalla siitä 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas tai hänen edustajansa on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruutusaika).

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myös pakkauksen on oltava myyntikelpoinen. Vaihto- ja peruutusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan määritysten mukaisesti tai muuten selkeästi yksilöity (talonumerot, venerekisterinumerot, kilpanumerot, irtokirjaimet ja -numerot).

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Peruutusilmoitus

Jos asiakas haluaa peruuttaa verkkosivun kautta tehdyn kaupan, tulee asiakkaan ennen peruutusajan päättymistä lähettää tästä selkeästi kertova viesti sähköpostilla osoitteeseen info@kylttipiste.fi. Viestissä asiakkaan on ilmoitettava nimensä, osoitteensa ja muut asiaankuuluvat tiedot, kuten esim. tilausnumero, laskunumero sekä tuotteen nimi.

Vaihtaessasi tuotetta tee kirjallinen selvitys tuotteesta, jonka palautat ja jonka haluat vaihtaa sen tilalle. Olemme yhteydessä asiakkaaseen, mikäli asiassa on epäselvyyksiä.

Palautuslähetys

Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, hän on vastuussa tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun Kylttipiste.fi -verkkokaupalle ilmoitettiin peruutuksesta. Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossaan ja/tai pakkauksessaan. Palautuslähetys on maksuton.

Takaisinmaksu

Kun asiakas peruuttaa kaupan, maksetaan asiakkaan maksama summa takaisin asiakkaalle kokonaisuudessaan.

Myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon, jos ja siinä määrin kuin tällainen arvonalennus johtuu siitä, että asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi on välttämätöntä.

Myyjä maksaa summan takaisin ilman aiheetonta viivästystä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona myyjä vastaanotti asiakkaan peruutusilmoituksen. Myyjä voi kuitenkin siirtää takaisinmaksua, kunnes myyjä on vastaanottanut tuotteen tai asiakas on toimittanut tuotteen palautuksesta todisteen, esim. toimitustodistuksen muodossa. Takaisinmaksu suoritetaan asiakkaalle asiakkaan valitsemaa maksutapaa käyttäen, ellei toisin sovita tai mikäli tällaiselle takaisinmaksulle on jokin este.

Jos maksutavaksi on valittu lasku, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen info@kylttipiste.fi

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa osoitteeseen info@kylttipiste.fi. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin (tai kuljetustavasta riippuen esim. Matkahuoltoon).

 

Jos haluat tilata tuotteita ulkomaille, olethan ennen tilausta yhdeydessä asiakaspalveluumme info@kylttipiste.fi tai puh. 044 766 2599 (arkisin klo 8-16).